antradienis, liepos 13

Tettigonia viridissima

Žaliasis žiogas.

Šiandien ankstų rytą, berods, buvo apie 5h pabundu nuo kažkokio beprotiško garso. Žalias milžiniškas (tikrai neperdedu, daugiau nei 5 cm ilgio) žiogas blaškosi po mano mažutį kambarį. Žinoma, aš iškart šokau iš lovos ir miegų kaip nebūta. O šis sugalvojo, kad pamiegos mano užuolaidose. Man šitas sumanymas nepatiko. Ilgai aš aišku drebėjau, kaip gamtininkei tai ypač gėda pripažinti, kol sugalvojau kaip jį iškrapštyti lauk, na bet galiausiai po ilgų strateginių planų kūrimo išmečiau aš jį pro langą. Taigi niekas nenukentėjo ;)

Vakar tramvajuje atsisėdau už vyruko, kuris ant nugaros išsitatuiravęs "fuck you" . Galvoju visai nebloga tatuiruotė visam gyvenimui. Bet galiu pasakyti tiek, man labai patinka tramvajai. Gali būti dėl to, kad metro truputį bijau (man jis kaip koks žemės kirminas labai greitas), o autobusus mes turime ir Lietuvoje. Man patinka tas jų ūžesys ir skambaliukai prieš išvykstant, vagonai ;)



Taigi taip pažymėta mano dviejų savaičių čia buvimo proga. Manau, reiks išgerti vyno, kas už? ;)


Vyk-

Komentarų nėra: