šeštadienis, rugpjūčio 21

jie

Ji žavi, jau tikriausiai pilnametė, tačiau vis tiek nerūpestinga mergaičiukė. Dažniausiai pavakariais leidžia valandas parkuose ar prie upės. Ilgi tamsaus juodžemio spalvos plaukai paslepia šiek tiek strazdanotus jos pečius, o keisti spalvingi drabužiai - kiek mergaitiškų bruožų kūno linijas. Aplinkiniai sako, kad ji keistoka, tyli ir nenuspėjama, aš sakau, kad ji turi savitą charakterį ;)

Jis - naujas jos draugas. Iš pažiūros vyresnis, gana tvirto sudėjimo, bet švelnaus ir mąslaus žvilgsnio vaikinas iš Maskvos. Senoviški drabužiai, juokingi akiniai ir cigaretė už ausies patraukė jos žvilgsnį ir nuo šiol jie dažniausiai leidžia vakarus kartu: tai taukšdami nesąmones be perstojo, tai sėdėdami  jaukioje tylumoje ant mano naktinio stalelio prie lovos. 

Prašom susipažinti. Jie:



Man jie labai patinka,
džiaugiuosi, kad susidraugavo.


Vyk

5 komentarai:

Anonimiškas rašė...

:)) šmaikštuolė!

IoT rašė...

Aš jau taip įsijaučiau į meilės pasaką ir štai.. :) Ech...

vyk rašė...

Edita, aš čia nieko dėta, čia jie šmaikštūs - mano porelė :)

Airina, nenusimink meilės pasaka dar tęsis ilgai.. iki kol vienas iš jų atsisakys fotografuoti :)

Bardakas rašė...

Mm...smena... Apturėjau kažkada. Labai mielas daikčiukas :) Meniniai pasižaidimai su double-expo :D

vyk rašė...

Būtent, Bardake ;) mielas! dėl to ji man pati geriausia.