sekmadienis, rugsėjo 19

pusė rugsėjo


79. Tiek dienų Vykinta nieko nekepė ir nevirė. Sakot nedaug? Patikėkit man tai laaabai daug. Dėl to jau žinau, kad grįžusi pirmu taikymu kepsiu obuolių pyragą, tada slyvų, tada kokį tradicinį Čekų patiekaliuką, tada vegetariškus pyragėlius (kažkaip jaučiu, kad su grybais), tada sūrio pyragą, tada .. tada.. Kažkoks pamišimas. Miegosiu prie orkaitės :) 



Trijų mėnesių yra per mažai atrasti. Bet kam. Man regis, supratau tai vakar. Apskritai aš čia imu daug ką suprasti. Tik dar niekaip negaliu patikėti, kad vis dėlto atvažiavau. Kad neįvyko taip kaip visada: daug šnekėjimo, o rezultato jokio. 


Grįšiu truputį geresnė, pasimatysim ;)*

 
P.s. dabar pats laikas išreikšti pageidavimus lauktuvėms.

7 komentarai:

IoT rašė...

:D Svarbiausia grįžus nesugrįžti į save prieš išvykus... Kaip mandriai man čia pasisakė... :)

Ieva rašė...

Aš jau noriu į svečius. Ateisiu su kiaušiniais, cukrumi ir sviestu - su "statybine medžiaga" idėjoms įgyvendinti ;)

scania gti rašė...

Pageidavimai lauktuvėms?
Parvežk piešinių į blogą :)

vyk rašė...

Airina, tu moki visaip mandrai pasakyti, jau pastebėjau šitai ;)

---

Ieva, labai prašom. Galėsi kartu su manim miegoti prie orkaitės :D

---
scania gti, o čia pats gražiausias pageidavimas. Nebus problemų ;)

bbzn rašė...

šiuo metu kaip tik geriu arbatą iš didžiausio namie rasto puodelio :)

nassa rašė...

keistas klausimas gal :) o kada paliksi Cekija?

vyk rašė...

bbzn, aš tai čia tik vieną ir teturiu, gerai kad didelis ;)
---

nessa, jau greit, spalio 1 ! :)