šeštadienis, spalio 6

ruduo ir nieko daugiau

Savaitės reziumė:

1 pyragas
3 palakstymai
1 parėjimas pėsčiomis iš darbo
3 poros pėdkelnių
1 pakeistos pareigos
1 persikraustymas
1 didelis pirkinys


Dievuliau dievuliau tie lapai! Aš žinau, kad kiekvieną rudenį apie juos rašau, bet šį kartą esu nuoširdžiai jų pasiilgus. Todėl tas didelis pirkinys ir yra jiems skirtas. 
Lapai ir dar rūkas. Rūkas, kuris išvalo smegenis, sudrėkina visą vidų ir sugarbanoja plaukus. Kiekvieną rytą bent penkias minutes žingsniuodama Gedimino prospektu jį kvėpuoju į save, akis ganau geltonuose liepų lapuose iki kol ateinu ir telefonas pradeda zirsti. O tada kava kava kava.


O ruduo mano mėgstamiausias laikas. Tos visos daržovės ir mamos moliūgai milžinai, slyvos ir obuolių kalnai, sesė rado grybų karalių.. Tas minkštas oras ir dargana.

Jaučiu, kad jau beveik. Jau visai tuoj. 
Būsiu pagijusi, kai man nustos rūpėti ar esu pagijusi.


Vyk, draugams į rudenį

Komentarų nėra: