sekmadienis, lapkričio 25

pls ats

Aš myliu savo šeimą. Bet atrodo, kad dar labiau myliu ją, kai jos nėra namie :) juokauju, aišku. 

Penktadienį buvau pantera. O čia jau nejuokauju. Visa laimė, kad apsivilkau geopardinę bliūūskę, nes kitaip, matyt, sėdėčiau su ta devynerių fleškute už durų ir laukčiau kol draugės pasišoks. Bet žinot labai gerą dalyką supratau. Kad visiškai nesvarbu kur esu, ką veikiu, kaip atrodau, kaip atrodo kiti, ką jie veikia, ką jie mano apie mano batus, ką aš manau apie jų #%*+^$ muziką, tas visiškai nesvarbu. Svarbiausia yra nesipykti su savimi. O tada galima būt pantera iki 5 ryto. 


Dar gavau tag'ą iš šios mergaitės. Kas tai yra neturiu žalio supratimo, tik žinau, kad reikia atsakyti į klausimus. 

Taisyklės:
1. Each person tagged must post 11 random facts about themselves.
2. They must answer the 11 questions posted by the previous blogger.
3. They must create 11 more questions to ask their tagged bloggers.
4. They must tag 11 bloggers with less than 200 followers.
5. The bloggers must be told.
6. No tag backs. 

TAIGI:
 
11 random facts:
- esu vyturys;
- viskas, ko panoriu, išsipildo;
- tik prieš mėnesį pradėjau gerti juodą kavą;
- myliu spalvas;
- neprimatau prietemoje;
- man patinka gražūs ir garbanoti;
- dirbu labai rimtą darbą;
- nemėgstu delfinų;
- šiemet gimtadienį švęsiu 12-12-12;
- dažnai kalbuosi su savimi;
- aš ugnies ženklas!! :D





Panelės Dieter klausimai:


1. Kokia knyga atrodo prasminga ir naudinga?

Tokia, kuri atitinka emocinę situaciją. Yra laiku ir vietoje. Gyvenime man taip pasisekė du kartus: Camus "Svetimas" ir Tolstojaus "Ana Karenina".

2. Kas tavo autoritetas?

Kiekvieną mėnesį vis kitas. Kiekvienoje srityje vis kitas.

3. Kaip save įsivaizdavai vyresnę kai buvai vaikystėje? Ar svajonės tada dabar yra realybė?

Įsivaizdavau, kad dvidešimt penkiamečiai jau yra labai seni. Tai manau, netapo realybe :D


4. Kokioje epochoje norėtum pagyventi ir kodėl?

emm. Kai pažiūriu nuotraukas labai noriu į 6 dešimtmetį. Bet gimiau nei per anksti nei per vėlai.

5. Be kokio daikto negalėtum gyvent?

Galėčiau atsakyti labai romantiškai, bet nesvaigsiu ir pasakysiu, kad negalėčiau gyventi be savo mieliausios velnio dėžės.


6. Ar jautiesi, kad esi būtent ten kur ir turėtum?

Turėtum, norėtum, galėčiau, svajočiau.. Jaučiu, kad esu ten, kur turėčiau būti. Tik nežinau ar norėčiau čia būti, kokia turėčiau/norėčiau būti, su kuo ir dar daug svarbių dalykų, kurių aš nežinau.

7. Ką išmokai paskutinio?

Organizuoti viešuosius pirkimus.


8. Kuo gyveni?

Labai keistas klausimas. Šiuo metu gyvenu cukrumi ir svajonėmis.

9. Geriausios atostogos tai?

Įlipti į kalną, uogauti didžiules uogas, kepti pyragus ir valgyti juos su draugais, išsitiesus žolėje.

10. Tau žaviausia moteris?

Norėčiau būt aš pati sau. Bet nesu.

11. Kokių daiktų tavo namuose yra daugiausia?

Jaučiu, skudurų.



Mano klausimai:

1. Kiek valandų?
2. Ką veikei šį savaitgalį?
3. Kokia daina dabar dažniausiai groja tavo namuose?
4. Kur keliausi?
5. Kokių daiktų turi kišenėse?
6. Kiek draugų turi facebooke? :D
7. Kelnės ar sijonas? (prašau berniukų irgi atsakyti)
8. Ką tau reiktų padaryti, kad tavo draugai pasakytų "nu šito iš tavęs nesitikėjau"?
9. Kokios spalvos tavo dantų šepetėlis?
10. Kas tave labiausiai erzina?
11. Ar norėtum su manimi išgerti kavos?

Šiems žmonėms:
pasakų herojus
toks visoks
exciter
voriukas
mm terapija
Id Ea
jazzille 
scaniagti 
dolcevitabyLaura
Marija


uhh kaip pavargau!

Vyk-

6 komentarai:

Vita rašė...

Oi, kaip netikėtai :) Bet pasistengsiu pažaisti :D Ačiū, kad daliniesi žaisliukais ;)

Egle rašė...

Dar vienas klausimų/atsakymų virusas :D anyway, labai įdomu buvo paskaityt ir bus įdomu, ką parašys/atsakys kiti mano skaitomi blog'ai į tamstos klausimus.

o šiaip tai norėjau pasakyt, kad pantera nuotraukoj labai gera ;)

Anonimiškas rašė...

Aaaa.... oooo.... šito tai iš tavęs nesitikėjau :D
Neprižadu... :(

Ieva rašė...

O kaip pasakytų mūsų mylimas dėstytojas, kiekviename juoke..taip taip, yra šiek tiek juoko :) Čia reakcija į trečią sakinį. O šiaip paskaityti buvo nuostabu..puikiausias dalykas kai žmogus save pažįsta

Anonimiškas rašė...

kokie batai! ir man tokių! kur?

Laurute rašė...

Aciu labai uz TAG'a. Malonu,kad skaitai. Ka tik grizau is atostogu, tai reikes truputi laiko, kad galeciau sitam zaidime padalyvauti... :)