pirmadienis, gegužės 18

susipažinkime

Laba diena. Aš Vykinta. Man patinka spalvos. Patinka piešti akvarele, pusryčiauti, lipti į kalnus. Bijau vorų ir dažniausiai per jautriai reaguoju į piktus žmones. Negaliu susitaikyti su pasaulio neteisybe, nors dar nesuradau savo kelio, kaip galėčiau ją sumažinti. Patinka rūpintis šunimi, Simu ir augalais, nors esu linkusi perlaistyti. Ne tiek mėgstu valgyti pyragus, kaip juos kepti ir vaišinti kitus. Draugų turiu nedaug, nors žmones labai mėgstu, tikriausiai nieko nėra puikiau kaip bendrauti su žmonėmis. Jie vis dėlto yra įdomiausias pasaulio sutvėrimas. Kiekvienais metais privalau įsigyti popierinį "darbo" kalendorių/knygelę, gražiausios man - pietų korėjiečių. Visai nežiūriu filmų, užtat dievinu australiškus kulinarinius šou. Man kartais atrodo, kad gyvenimas per ilgas, nors bėga jis labai greitai. 









Dar daugiau apie mane čia vykint.weebly.com .
iki

Vy

2 komentarai:

Vyk-e rašė...

Kokia tu man tobula.. :)

Unknown rašė...

mes tave jau pažįstame. Mielai norėčiau ir gyvai :)