šeštadienis, sausio 15

bus


Na gerai, papasakosiu jums, draugai, vieną iš savo svajonių. 
Įsivaizduoju mišką sausą pušyną ir namą pamiškėj. Na gerai, arba tarkim butą senos statybos name aukštom lubom ir plačiom palangėm. Aš gyvenu ten. Bet ne tame esmė. Esmė - kad mano namai visada pilni svečių. Visokiausių mano draugų. Ar tik užsukusių pyragėlio ir kavos su pieno puta per pietų pertrauką, ar atvažiavusių vos pažįstamų įdomių žmonių iš svečių kraštų, ar panakvoti sugalvojusių draugų. Jie nuolat mainosi. Kiekvienas užsiima savo reikalais, o vakarais geriame arbatą virtuvėj ir tauškiam.































Labai laukiu, 
kai tai bus.



Ir beje, ar žinojote, ką reiškia mano puslapio vardas "vyk"
 Aš irgi ne ;)



viso.
svajokime

6 komentarai:

RagaNaite rašė...

O tai vyk, ne nuo vardo kilo? :D(visada taip galvojau)

Tavo svjonė-super.Pasiskolino jos iki tos vietos, kur aukštos sienos buto...mmmm :}

Vykinta rašė...

RagaNaite ;)
nuo vardo- tu teisi! Bet internete radau tokį šifravimą, kuris pralinksmino labai ;)
ech svajonės svajonės, čia tik viena iš daugelio..

Exciter rašė...

Kai lievai užstumta ant vyrų krc... :D
Aš irgi svajoju kartais, bet paskui grįžtu į realybę ir kokias 5 minutes labai smarkiai stengiuosi daryti viską, kas mano galioja, kad tos svajonės judėtų realybės link. Bet dar vėliau nustoju tai daryti. Nežinau kodėl. gal aš nusivylęs gyvenimu (kaip būtų kvaila), o gal tiesiog nematau prasmės (nusivylęs gyvenimu (2))? Nežinau. Trūksta motyvuotos motyvacijos...

Vykinta rašė...

Aš žinau, Exiter, kame čia bėda. Išsiaiškinau. Nes man irgi nutinka panašiai. Viskas čia dėl to, kad saulę paskutinį kartą matėme... em.. kada? Gal kvailas dalykas, bet manyčiau gali būti priežastimi.

Exciter rašė...

Exciter, nes visą laiką excited, Vykinta ;)

Vykinta rašė...

Exciter :D
atsiprašau! :D
linkiu nebūti Exiter! :D :D